Result oh Result :')

Assalamualaikum :)

After a month (maybe) , It's time for the result ! ! ! I'm not ready yet actually :( Tapi nak buat macam mana . Masa dia dah sampai . Life must go on . 

Fact , sebenarnya result keluar 5/6/13 . Semua budak matrik berdebar nak tau result . Macam² status ada kat facebook tu . Aishhh . Sepatutnya , result dah boleh check pada pukol 10 pagi . Semua org bangun awal *haha . Aku just tunggu and wait kawan² aku msg tanya result #thats mean result dh boleh check# . Lain pulak yang aku dapat . Kawan aku kecoh result tak boleh check lagi . Then aku check la sendiri , memang tak boleh . Aku try tengok group kolej kat fb . Semua kecoh tak boleh check lagi . At the end , pihak matrik cakap ada masalah teknikal . Result boleh check esok a.k.a 6/6/13 *cuak jer baca .Haha . 

6/6/13 . Aku tak rasa pun nak check sebab macam dah tau result tak bagus , so aku golek² jer atas katil *jgn tiru aksi ini . Than kawan aku msg cakap dah boleh check , dia nak tahu result aku . Aku nak tak nak kene check jugak la kan . Tarikh upu pun dah nak tamat *sighhh . Aku check melalui msg jer . 

MOE MAK (ic) hantar ke 15888

Sudah di jangka and tidak dijangka . Subjek yang aku tak sure and tak yakin pun boleh A . Alhamdulillah . I got it . Walaupun result aku tak seberapa *mmg x seberapa actually :( . Aku bersyukur . Aku redha mungkin ini rezeki untuk aku .Segalanya sudah di rancang oleh Allah s.w.t . I have to accept it . Sebenarnya , ia dah cukup dgn usaha aku yang tak seberapa jugak *menyesal .

Tak molek buka pekung di dada . Aku just boleh share yang result aku suam suam kuku jer . Aku tak tahu umi dan abah sedih atau tak . Tapi diorang tak tunjuk . Just cakap , "susah nak apply u nanti" . Aku tahu diorang risau . SORRY :"(  At the end , diorang bagi aku semangat balik .At least ada peningkatan dari sem 1 kan . Thanks umi abah . I LOVE YOU :* .



Terima dengan redha . Aku percaya rezeki itu daripada Allah . Kalau kita berusaha and ada rezeki . Rezeki itu memang untuk kita . Rezeki bukan pada pointer kan ? Kadang² yang pointer tinggi pun belum tentu dapat kos yang diingin kan .  Mungkin ini ujian untuk aku supaya terus bersabar and terus berusaha . Ya . And this is my rezeki . Alhamdulillah .Terima kasih ya Allah untuk rezekiMu ini .

copy at google :)

♥ END . Thanks sudi baca celoteh tasya ヅ meow meow ◕‿◕

16 nota kaki si comel :):

  1. Mesti dapat masuk U punya. Jangan risau k. All the best! ^^

    ReplyDelete
  2. its ok...yang penting awak dah berusaha!

    ReplyDelete
  3. Moga dipermudahakan segala urusan kita dan moga dilimpahkan kiter rezki yang halal lagi berkat. AMin :D

    ReplyDelete
  4. Salam.

    Ini bukan penghujungnya tasya.. ingat tu je. Mungkin ini satu permulaan kearah lebih baik? who knows? ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wssalam .
      Yeaahh . Ini baru permulaan :) Thanks kak lana :)

      Delete
  5. hanya bisa berkomentar soalnya gak ngerti maksudnya..

    ReplyDelete
  6. walauapa skali pun jangan mudahh give up okayy .
    teruskan usaha ..

    ReplyDelete
  7. hi tasya .. jgn sedih2 tau, masih ade peluang untuk baikinya nanti di uni / kolej .. awak ade tanye akak hari tu about free trial , boleh sms akak no hp awak, nanti akak explain details :) no hp akak ade di blog .. thanks dear

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi kak . Thanks kak . ouhh . nanti sy betol2 berminat , sy sms ye :) thanks again :)

      Delete
  8. tahiah ;D berusahalah selagi boleh.

    ReplyDelete